Susu Efferty

 efferty ,ikhtiar hamil ,formulahamil drrai  ,proven success ,trust the process  ,result matters ,result efferty ,cara mudah hamil ,tips cepat hamil

Susu Efferty Membantu Wanita Ikhtiar Hamil

 

Bila haid seimbang dan teratur, mesti akan cepat-cepat bagitahu suami untuk test kehamilan lagi kan? Ini perkara biasa dialami oleh pasangan yang sudah berkahwin. Penantian cahaya mata adalah satu anugerah terindah yang membawa seri kepada setiap rumahtangga. Dah kahwin, siapa tak inginkan zuriat . Betulkan? Adakah anda tergolong dalam golongan diatas yang masih menantikan kehadiran cahaya mata di dalam rumahtangga? Kita semua tahu ianya tidak mudah, bak kata orang rezeki ditangsn Tuhan. Itu betul. Tali kita ompun kenalah berusaha baru lah potensi dan peluang untuk timang cahaya mata tu tinggi.

Apabila stress berkurang, hormon dalam badan pun stabil, rangsangan ovulasi untuk hamil juga bakal meningkat. Semua ini boleh diperoleh dengan amalan gaya hidup yang sihat. Seperti semua sedia maklum, amalan gaya hidup yang sihat adalah kunci kepada kesejahteraan hidup. Kesejahteraan ini merangkumi semua aspek baik daripada segi rohani mahupun jasmani. Diet harian yang sempurna menjadi ukuran kepada tahap kesihatan anda. Kalau anda diet dengan baik, maka tidak menjadi masalah. Apa yang diperlukan hanyalah kawalan kepada amalan tersebut dan kekerapan anda untuk mengekalkan apa yang diamalkan. Kepuasan kita dalam rumahtangga adalah apabila dapat menimang cahaya mata. Inilah usaha antara dengan suami untuk mengukuhkan ikatan perkahwinan tersebut.

Berikut merupakan beberapa tips mudah hamil daripada kami. Sekiranya anda pernah hamil atau tidak menjangkakan kehamilan, berhentilah mengambil pil pencegahan kehamilan. Pil ini adalah berfungsi untuk merencatkan perjalanan hirmon agar ovulasi tidak berlaku dengan sempurna. Dengan ovulasi yang kurang baik, tahap kesuburan juga akan merosot. Apabila kurang subur, macam mana nak hamil? Oleh itu, hentikan tabiat mengambil pil pencegah kehamilan untuk meningkatkan tahap kesuburan anda.

Selain itu, anda juga boleh cuba kenalpasti tanda-tanda dan waktu subur yang sesuai. Adalah sangat penting untuk persenyawaan berlaku dengan tahap subur yang paling tinggi. Anda boleh kenalpasti dengan haid yang teratur dan tahap kesuburan boleh dikatakan adalah sangat tinggi sebelum ovulasi. Sperma akan bertahan lebih daripada 13 jam di dalam salur rahim dan pada waktu ini jugalah proses persenyawaan akan mengambilalih tugas ovulasi. Sekiranya anda melakukan hubungan kelamin sebelum ovulasi, potensi untuk hamil adalah lebih tinggi.

Zat besi adalah nutrisi penting dalam memastikan pembentukan sel darah merah, menggalakkan pertumbuhan sel dan juga berfungsi dalam menyalurkan nutrisi yang sempurna kepada pertumbuhan bayi di dalam kandungan. Dengan zat besi yang cukup, bukan sahaja potensi untuk hamil malah kesihatan anda dan bayi di dalam kandungan juga terjamin. Amalan pengambilan asid folik dalam bentuk pil adalah sangat digalakkan. Namun, sekiranya anda mempunyai alahan kuat dengan ubatan kimia, apa kata kalau anda cuba produk lain. Produk apa ya?

Kami memperkenalkan kepada anda formulasi susu organik effety. Susu effety adalah dirumuskan khas bagi wanita yang mahu hamil ataupun yang sedang menjalani kehamilan untuk menyoking perkembangan bayi dan kesihatan ibu hamil agar daoat membekalkan nutrisi yang penuh untuk tubuh badan. Tambahan pula, susu effety adalah dihasilkan daripada ekstrak madu asli dan juga susu kurma. Esktrak madu atau madu asli adalah terbukti untuk merawat 1001 penyakit disamping membekalkan khasiat nutrisi oenuh kepada kesihatan badan. Susu kurma adalah tinggi dengan kandungan kalsium dan protein penuh. Ianya berperanan untuk pembentukan tulang dan otot yang sihat dan kuat. Tak luoa juga khasiat daripada susu adalah sangat baik untuk salur pencernaan. Saluran pencernaan yang baik bakal menghasilkan perkumuhan yang sihat agar badan bebas daripada pelbagai toksin yang berpunca daripada amalan harian ataupun pemakanan individu tersebut. Dengan peredaran darah yang stabil dan sihat, potensi untuk hamil dan juga kesihatan bayi di dalam kandungan adalah kebih terjaga berikutan nutrisi daoat disalurkan dengan baik daripada ibu kepada bayi di dalam kandungan.

Tanpa rawatan mediksl yang khas, susu effety adalah dangat berpotensi untuk meningkatkan tahap kesuburan anda. Susu formulasi khas dihasilkan oleh Doktor Raihana Ismail, merupakan pakar dalam kesihatan keluarga. Formulasi yang dihasilkan ini adalah sangat berkesan dan dikhaskan bagi mereka yang benar-benar ingin hamil atau ingin menyokong perkembangan bayi di dalam kandungan. Sekiranya anda masih ragu-ragu, jangan risau. Produk ini adalah 100% dihasilkan daripada bahan organik, ianya telah diuji dan berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia sebagai produk makanan sihat.

Bantu diri anda untuk elakkan daripada masalah ovulasi, mengurangkan risiko persumbatan tiub fallopian, melancarkan sistem peredaran darah, meningkatkan keinginan bersama suami dan banyak lagi kelebihan yang boleh didapati di dalam susu effety. Satu pek penuh berkhasiat ini sudah berjaya menjadi amalan ramai wanita diluar sana yang ingin hamil dan telah berjaya merawat kesukaran mereka untuk hamil. Jadi apa anda tunggu lagi? Para suami diluar sana, cepat dapatkan susu effety untuk isteri anda. Kalau sayangkan isteri dan bayi di dalam kandungan, berikan mereka nutrisi penuh untuk melancarkan proses kehamilan dan memudahkan kelahiran. Susu formulasi organik mempunyai rasa yang sedap dan tinggi dengan nutrisi ini boleh didapati dengan segera.

Kini pelbagai kelebihan untuk senang hamil amat mudah didapati di dalam satu pek formulasi susu effety. Mengandungi zat penuh seperti protein, kalsium, zat besi, multivitamin dan juga inositol yang berfungsi merawat proses ovulasi dengsn baik disamping memberikan kesan yang positif kepada minda. Lancarkan proses kehamilan anda dengan susu effety. Ianya mudah diamalkan dan selamat.

 

Hubungi Kami : 0194378394

Comments

comments